Page MenuHomePhabricator

Banner Test Desktop 02: Slightly change appeal text
Closed, ResolvedPublic2 Estimated Story Points

Description

This test is based on the ctrl banner of T197963. For this test, one sentence of the variant banner's appeal text is being removed.

Acceptance Criteria

  • The control banner is based on the control banner of the last test.
  • Campaign parameter is defined as 02-ba-180725.
  • Banner names are defined as B18WMDE_02_180725_ctrl and B18WMDE_02_180725_var respectively.
  • Banner keywords are defined as org-02-180725-ctrl and org-02-180725-var respectively.
  • The variant's banner text is changed as follows:

Wikipedia wird durch Spenden von durchschnittlich 20 € finanziert. Wenn alle, die das jetzt lesen, einen kleinen Beitrag leisten, ist unsere Spendenkampagne in einer Stunde vorüber. Schon der Preis einer Tasse Kaffee würde genügen. Millionen von Menschen nutzen Wikipedia, aber nur ein Bruchteil spendet. Als ich mich entschloss, Wikipedia zu einem nicht-kommerziellen Projekt zu machen, wurde mir gesagt, ich würde dies bereuen. Heute ist sie die einzige Top-10-Website, die gemeinnützig betrieben wird. Sicher könnten wir mit Werbung eine Menge Geld verdienen. Aber dann wäre Wikipedia komplett anders. Wir könnten ihr nicht vertrauen. Es ist leicht, diese Nachricht zu ignorieren und die meisten werden das wohl tun. Wenn Sie Wikipedia nützlich finden, nehmen Sie sich an diesem Freitag bitte eine Minute Zeit und geben Wikipedia mit Ihrer Spende etwas zurück.

Notes
In order to keep the banners comparable, the banner height should not be affected by the change. In the past, we maintained the same banner height by adding the removed text to an invisible element and placed it at the end of the banner text.

Event Timeline

kai.nissen set the point value for this task to 2.Jul 16 2018, 9:30 AM